Pogosta vprašanja

1. Kako lahko oddam naročilo?

Za oddajo naročila izberite izdelke, ki jih želite kupiti, jih dodajte v košarico ali pa prek gumba 'Kupi zdaj' nadaljujte na odsek za zaključek nakupa in sledite navodilom za vnos podatkov o dostavi in plačilu.

2. Ali lahko plačujem na obroke?

Na žalost, ne.

3. Kako dolgo traja dostava?

Čas dostave je od 3 do 7 delovnih dni.

4. Ali je možno prevzeti naročilo v fizični trgovini?

Trenutno U.S. Polo Assn. ponuja izključno dostavo na domači naslov za spletna naročila. Možnost prevzema naročil v fizičnih trgovinah ni na voljo.

5. Ali moram ustvariti uporabniški račun, da oddam naročilo?

Za oddajo naročila na spletnem mestu U.S. Polo Assn. ni potrebno ustvariti uporabniškega računa. Naročilo lahko oddate kot gost brez registracije. Vendar pa vam ustvarjanje računa prinaša dodatne ugodnosti, kot so sledenje naročilom, hitrejši postopek nakupa in dostop do posebnih ponudb.

6. Kaj če mi izdelek ni všeč? **

Answer

7. Kateri so načini plačila?

Za kupce sta možna dva načina plačila:

a.) Plačilo po povzetju. Kupnino plača kupec poštnemu uslužbencu ob prevzemu blaga.
b.) Plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Stripe.

8. Ali nudite popuste za večja naročila?

Na žalost, ne.

9. Kako lahko kontaktiram podporo strankam?

Da bi vam omogočili najboljšo uporabniško izkušnjo, smo vam na voljo za vsa vaša vprašanja prek telefona, SMS-a, Vibra, WhatsAppa ali e-pošte.

Telefonska številka: +385 91 61 43 511

E-pošta: podpora@uspoloassn.si

Nudimo vam podporo 24/7 za kakršnakoli vprašanja ali povpraševanja.